Eurovisió a l’aire lliure i Karina representant TVE junt a Blas Cantó; la innocentada d’OGAE Espanya

El Festival d’Eurovisió 2021 es farà a l’aire lliure; concretament al Makthal de Rotterdam, un recinte al centre de la ciutat neerlandesa i que ajudarà reduir el risc de transmissió de la COVID 19. A més, Karina formarà part de la delegació espanyola a Rotterdam per ajudar a conscienciar sobre les mesures de prevenció per evitar més contagis, interpretant el tema ‘Ponte la mascarilla‘ en totes les rodes de premsa de Blas Cantó. És la innocentada d’OGAE Espanya d’aquest 28 de desembre, que arriba molt elaborada. Segons explica el web d’OGAE, l’escenari del Festival es muntarà sota la cúpula futurista del Markthal. El fet que aquest recinte, ple de botigues de moda i de locals de restauració, tingui 120 metres de llarg i 40 d’alçada, hauria estat determinant perquè els organitzadors del certamen haguessin decidit el canvi d’emplaçament del Festival. Per minimitzar encara més el risc de contagis, sempre segons la broma d’OGAE, s’instal·laran punts de lloguer de cadires, amb i sense coixí, però també es deixarà llibertat perquè els fans les puguin dur des de casa, o des de l’hotel on s’allotgen. Per evitar el fred, també s’hauria encarregat el disseny de mantes i jaquetons amb els logos de Rotterdam’20 i Rotterdam’21, segona la notícia.

Eurovisió 2021 tindrà més restriccions: a causa de la COVID 19, aquest cop no hi haurà standing area, ni euroclub i eurovillage. A més, per tal de poder entrar dins del Markthal, caldrà mostrar un certificat de vacunació contra la COVID19 o un PCR negatiu. Caldrà dur mascareta a tothora, durant els assajos i les gales, i serà obligatori l’ús de gel hidroalcohòlic. Per tant de crear bombolles dins del recinte, els espectadors seran col·locats en zones molt concretes segons la seva nacionalitat. Els alemanys, a tocar dels puts de venda de salsitxes; els suecs, a prop de les parades de mandonguilles; els francesos, a tocar de les fleques i els espanyols, a tocar de les botigues on venen carn de porc, “així farem que els fans se sentin com a casa“, segons explica la cap de comunicació de la televisió nacional neerlandesa,
Josefin de Santanen, en clara referència a José Juan Santana, president d’OGAE Espanya.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »