Eurovisió lidera l’audiència de dissabte amb gairebé 6 milions d’espectadors

La retransmissió del Festival d’Eurovisió a través de La1 de TVE va liderar la nit de dissabte amb un 39,3% de quota de pantalla, gairebé 6 milions de telespectadors. És la millor dada des de 2012, en què el show va celebrar-se a Baku. Respecte l’any passat, l’audiència del Festival ha millorat un 4,1%. El moment més vist de les 4 hores de programa varen ser les votacions, que acumularen 7.079.000 espectadors, el que suposa un 48,2% de quota de pantalla. El minut d’or va ser a les 22.48 hores, coincidint amb el final de l’actuació d’Edurne: 8.275.000 espectadors al davant de la televisió en aquell precís instant; és a dir, el 47% de l’audiència.

Edurne actua 2

L’actuació d’Edurne, el minut d’or d’anit (Fotos: RTVE)

Les visites al web de RTVE.es van incrementar-se un 71% respecte l’any passat; és a dir, 676.000 usuaris (280.000 més que 2014). La retransmissió en directe del Festival a través del web de l’Ens públic va ser un 72% que l’any de Ruth Lorenzo: 244.256 espectadors on line. El minut d’or, al web, va coincidir igualment amb l’actuació d’Edurne, i va suposar un 40% més respecte els espectadors que Ruth Lorenzo havia aplegat l’any passat davant l’ordinador.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »