Les votacions d’Eurovisió 2015, tercer espai amb més audiència de tot l’any

Les votacions del Festival d’Eurovisió 2015 van ser el tercer espai amb més audiència a Espanya al llarg de tot 2015. La darrera part del concurs va aplegar 7.079.000 espectadors davant el televisor, amb un share del 48,2%, segons el balanç anual d’audiències publicat recentment per la consultoria Barlovento. Pel davant d’Eurovisió, els dos programes més vistos de l’any varen ser els partits de la Champions Atlético de Madrid-Real Madrid, del 14 d’abril, i el Juventus-Real Madrid, del 5 de maig, superant els 8 milions d’espectadors cadascun. De fet, les votacions eurovisives són l’únic espai no esportiu que figura entre els 10 més vistos de tot 2015. El Festival d’Eurovisió, analitzat com a programa sencer, entre actuacions i votacions, va ser el tretzè amb més audiència de l’any, amb 5.980.000 espectadors i un 39,2% de share. Pel davant, tot de retransmissions esportives, les votacions del Festival i una pel·lícula; Karate Kid, emesa l’1 de gener de l’any passat per Antena 3TV. En el rànquing dels 20 més vistos, de fet, tot són retransmissions esportives menys el Festival, els vots d’Eurovisió 2015 i la pel·lícula esmentada. Per una altra banda, i segons ha fet públic també recentment l’informe Zeitgeist, ‘Festival d’Eurovisió’ ha estat el segon concepte més buscat a Espanya a través de Google al llarg de 2015. Junt al Festival, el podi el comparteixen els programes ‘Gran Hermano’ (en primer lloc) i ‘Supervivientes’ (el tercer).

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »