Eurovisió va aplegar el 35,2% de l’audiència a Espanya

Lorenzo va ser més vista que ESDM
Més de 5,1 milions de telespectadors van veure dissabte el Festival d’Eurovisió. De mitjana, el show va tenir un 35,2% de l’audiència. El moment més vist de la retransmissió van ser les votacions, que van aplegar 6,3 milions d’espectadors; el 41,7% de quota. Va ser durant l’emissió dels vots que el programa va registrar el minut d’or; és a dir, el moment que més persones veien el programa. En aquell moment, el 49,5% de persones que veien la televisió sintonitzaven La1 de TVE per veure la retransmissió que l’Ens públic en feia en directe des de Copenhaguen. Això suposa gairebé 7 milions de telespectadors.
 
L’actuació de Ruth Lorenzo la varen seguir 6,5 milions de telespectadors (40,9% de l’audiència que aleshores mirava la televisió). En el minut d’or del seu moment de glòria fins a 6,8 milions de telespectadors va varen veure de manera simultània. D’aquesta manera, l’artista murciana va ser més vista que no pas El Sueño de Morfeo l’any passat. L’increment ha estat d’1,2 milions de telespectadors; és a dir, un 7,6% més que no pas la posada en escena del Contigo hasta el final. Les votacions d’aquest any, en general, també van ser més seguides que no pas les del Festival de 2013. L’increment respecte 2013 ha estat del 2,6%. 

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »