Eurovisió, el programa no esportiu més vist de maig

Les votacions i les actuacions eurovisives de Lisboa’18 han estat les emissions no esportives més vistes a la televisió espanyola durant el mes de maig. En concret, la fase de votació del certamen, entesa com un programa en sí mateixa, va ser la tercera amb més audiència de tot el mes, amb un 51,2% de quota de pantalla i 8,1 milions de telespectadors. Per sobre hi ha dues emissions de la Champions League del Real Madrid amb 9,2 i 8,7 milions de telespectadors respectivament. En quart lloc hi ha un programa especial de la Champions, amb 7,3 milions, i en cinquè, les actuacions del Festival (7,1 milions i 43,5% de quota de pantalla) De fet, les emissions eurovisives són les més vistes a TVE, cadena que ja no té ni un sol programa més entre els 25 més vistos del mes i que es reparteixen Telecinco i Antena 3. Eurovisió ha permès incrementar mig punt la quota mensual de pantalla de TVE, que ha tancat maig en tercer lloc, darrere les dues privades ja esmentades, amb el 10,7%.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »