Presentats l’eslogan i el logo oficials de Tel Aviv’19

Dare to dream‘; és l’eslogan oficial del Festival d’Eurovisió 2019, que ha estat presentat aquest matí junt al logo del certamen, que consisteix en tres triangles que, units, formen una estrella. Eurovisió ha destacat el simbolisme històric i universal del triangle com a signe de creativitat. Tots tres triangles s’uneixen i formen una estrella que brilla amb llum pròpia enmig de l’Univers; és una metàfora d’Eurovisió, on les estrelles del futur, segons expliquen els organitzadors del show, s’uneixen per participar en el Festival. El triangle també fa referència al disseny de l’escenari, que ha creat Florian Wieder. L’estrella també simbolitza Israel; apareix fins i tot en la seva bandera. La imatge l’ha creat l’Studio Adam Feinberg, una agència creativa israeliana, mentre que el’eslogan ha corregut a càrrec d’Awesome Tel Aviv.  La televisió pública d’Israel també ha confirmat que la venda telemàtica de les entrades del Festival ja ha estat adjudicada a una empresa, en aquest cas a l’agència Leaan. Segons Eurovisió, a finals de gener es posarà a la venda un primer paquet d’entrades per als fans, tot just després del sorteig en què es determinarà en quina Semifinal participa cada país, i que tindrà lloc el pròxim dia 28 de gener. No se n’ahn fet públics, encara, els preus.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »