El tema ‘Uno’ de Little Big s’erigeix com al veritable èxit comercial d’Eurovisió 2020, amb més de 100 milions de visualitzacions a YouTube

Cent dos milions! El videoclip de la cançó ‘Uno‘, amb què el grup Little Big hauria representat Rússia a Rotterdam’20, ja ha superat la frontera dels 100 milions de visualitzacions a YouTube! És, de molt llarg el tema més seguit a les xarxes d’aquest Festival finalment cancel·lat. I és que el segon clip més descarregat de les 41 cançons que havien de participar en el certamen d’aquest any és el ‘Cleopatra‘ d’Efendi, representant d’Azerbaidjan, amb 5,1 milions. I el tercer lloc, compartit pel ‘Chains on you‘ d’Athena Manoukian, per Armènia, i el ‘Think about things‘ dels islandesos Daði og Gagnamagnið, amb 4 milions. Els segueix el ‘Solovey‘ de la banda ucraïnesa Go_A, amb 3,6 milions. Els vencedors del Poll 2020, The Roop, que representaven Lituània amb ‘On fire‘, acumulen 2,2 milions. Al clip de l'”Universo” de Blas Cantó li falten unes 2000 visualitzacions per arribar al milió. En comparació a altres anys, Little Big s’acosta als 131 milions del ‘Toy‘ de Netta Barzilai, que ja fa un parell d’anys que és a la Xarxa. Però encara està molt lluny de l'”Occidentali’s karma” de Francesco Gabbani, que va representar Itàlia al 2017; el clip suma a dia d’avui 240 milions de visualitzacions.

(Foto: Ilia Prusikin)

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »