El ‘Europe shine a Light’ va tenir una audiència global de 73 milions de telespectadors

73 milions de persones van veure el Europe Shine a Light del passat dissabte 16 de maig, el show amb què Eurovisió va substituir el Festival cancel·lat a causa de la crisi del coronavirus. Segons dades oficials fetes públiques per la Unió Europea de Radiodifusió, Itàlia va ser el país on es va registrar l’audiència més alta; tres milions de persones. Després, els Països Baixos i el Regne Unit, amb 2,1 milions d’espectadors. A Rússia, el programa el varen seguir 2,1 milions i a Espanya, 1,26, amb un 7,8% de quota de pantalla. De fet, dissabte 16 el programa més vist a l’Estat va ser el Sábado deLuxe de Telecinco, amb 2,4 milions de telespectadors i un 18% de quota. Segons Eurovisió, el grup més nombrós d’espectadors que van seguir el Europe Shine a Light pertany a la franja d’edat dels 15 als 24 anys. Les emissions digitals de la resta d’espais especials produïts per Eurovisió, com ara els Home Concerts, l’Eurovision Song Celebration i els diferents episodis de Nikkie Tutorials, han estat visualitzades 53 milions de cops entre març i maig, essent persones menors de 35 anys el 74% de la seva audiència.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »