Eurovisió buscarà fórmules per fer compatible l’emergència sanitària amb un Ahoy Arena ple de públic

És gairebé impossible de dir com serà el Festival d’Eurovisió, però sí que puc dir una cosa: l’ànima del Festival és la música; els artistes, els fans i la interacció entre tots ells. Sigui quina sigui la situació l’any que ve, trobarem una manera de de fer que aquesta interacció es produeixi“. Així de contundent es mostra Sietse Bakker, productor executiu de Rotterdam’21, en una entrevista concedida al web oficial del Festival, publicada dimarts. Bakker assegura en la mateixa entrevista que a partir d’ara, i al llarg dels pròxims mesos, Eurovisió, l’Ajuntament de Rotterdam i les tres televisions públiques dels Països Baixos treballaran conjuntament per analitzar diferents escenaris generats per l’emergència sanitària i fer-los compatibles amb el Festival. Però la idea és clara: fer possible que el públic pugui assistir en directe per veure gales i assajos, que Eurovisió insisteix són l’esperit del certamen i part irrenunciable del show. De fet, quan la pandèmia del COVID 19 va obligar a suspendre diversos esdeveniments arreu del món, Eurovisió va rebutjar la idea de mantenir el Festival sense públic o amb cada artista actuant des d’un estudi en el seu propi país, precisament perquè no acceptaven que no hi pogués haver públic. Per tant, hores d’ara, ni tan sols els organitzadors del Festival saben quantes persones permetran entrar a l’Ahoy Arena, tot i que la majoria d’entrades ja estan venudes: es mantenen les transaccions fetes per a Rotterdam’20, tret del 4% de tiquets adquirits que ja s’han retornat. Ara, amb les dates de 2021 fetes públiques, s’ha obert un nou període per a que tothom que ho vulgui, retorni les entrades i reclami el retorn dels diners. Sietse Bakker estarà acompanyat per Astrid Dutrénit en la producció executiva de Rotterdam’21. Dutrénit substitueix Inge van de Weer en el càrrec, que ha decidit retornar a la NOS després que l’escollissin per fer tàndem amb Bakker en el projecte d’Eurovisió 2020.

(Foto: Eurovision.tv)

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Translate »